wtorek, 27 stycznia 2015

Sweet Rose


 Jak każda kobieta uwielbiam biżuterię.
Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie zaprojektowałam biżuterii z shibori dla siebie.


Okazją do tego stał się zakup nowej sukienki. Bladoróżowa, ozdobiona czarną koronką wymagała wyjątkowych dodatków.
Sięgnęłam po jedwabną wstążkę w pięknym kolorze "Pink Storm" - srebrzysta szarość, lekko ożywiona delikatnym różem; miałam jej wystarczająco tylko dla jednego kompletu. 


Postanowiłam połączyć jedwab z drugą swoją ukochaną techniką - z sutaszem. 
I w ten sposób, dzięki kryształom Swarovski, taśmie cyrkoniowej oraz wysokiej jakości koralikom i kryształkom powstał komplet Sweet Rose.
Komplet jest... chyba taki jak ja. Na pierwszy rzut oka szary, niepozorny, delikatny, odgrodzony sutaszową barierą. Miejscami lekko ożywia go dodatek różu, ale wnikliwy obserwator zauważy niewielkie, czarne kryształki dodające charakteru.





1 komentarz:

  1. Cudowne kolory! Brawo, przepiękna biżuteria, gratuluję talentu :) <3

    OdpowiedzUsuń